zondag 1 april 2012

LIFE | Oude posts verwijderd

Lieve volgers/bloggers,
Misschien is het je al een beetje opgevallen maar in de afgelopen tijd is mijn stijl qua bloggen iets veranderd.
Mijn blog bestaat nu een jaar maar ik ben niet heel actief geweest, hierdoor heb ik ook niet veel volgers. 
En dus wil ik nu een nieuwe start maken, dat ga ik doen door elk weekend proberen te posten (kan helaas niet door de week vanwege stage). En ik ga al mijn oude posts verwijderen. De posts die ik niet meer leuk/mooi vind etc. gaan weg en de laatste paar blijven :)
Hopelijk wordt mijn blog nu wat vaker bekeken en krijg ik er misschien wat nieuwe volgers bij!

Liefs,
P.s: Vergeet niet mijn outfit post hieronder te bekijken :)

4 opmerkingen:

  1. veel succes met je nieuwe start! ik vind de oude posts allemaal wel leuk, jammer dat je ze weghaalt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes! :) Ben benieuwd naar je volgende posten. LIEFS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I hope you like my style....
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen